Δώνης: «Το ταξίδι ήταν καλό, ευχαριστώ τους παίκτες»

Τη δική του αποτίμηση για την παρουσία της Σαουδικής Αραβίας στο Παγκόσμιο Κύπελλο του 2026 έκανε ο Γιώργος Δώνης
Δώνης: «Το ταξίδι ήταν καλό, ευχαριστώ τους παίκτες»

Τη δική του αποτίμηση για την παρουσία της Σαουδικής Αραβίας στο Παγκόσμιο Κύπελλο του 2026 έκανε ο Γιώργος Δώνης, τονίζοντας πως το ταξίδι της παρουσίας της χώρας στη διοργάνωση ήταν όμορφο και ο ίδιος θα ήθελε να ευχαριστήσει τους παίκτες του.

Όπως δήλωσε ο Έλληνας τεχνικός: «Ήμασταν πολύ κακοί στη δημιουργία δράσεων. Δεν μπορεί κανείς να κερδίσει ένα παιχνίδι με αυτόν τον τρόπο. Είχαμε προβλήματα να ασκήσουμε πίεση στην άμυνα του Πράσινου Ακρωτηρίου, εκτός από ένα σύντομο χρονικό διάστημα στο δεύτερο ημίχρονο. Η επιθετική μας γραμμή δεν τα πήγαινε καλά. Το μεγαλύτερο πρόβλημά μας σήμερα ήταν η δημιουργία και αυτό ήταν προφανές. Δεν ήταν αυτό που θέλαμε, γιατί όταν παίζαμε σε έναν τέτοιο αγώνα εναντίον μιας ομάδας λίγο πολύ στο ίδιο επίπεδο με εμάς, το επίπεδό μας δεν ήταν καλό. Αυτό προκαλεί ανησυχία. Το ταξίδι ήταν καλό και θα ήθελα να ευχαριστήσω τους παίκτες».

Πρώτος έλληνας προπονητής που πήρε βαθμό σε Μουντιάλ

Ο 56χρονος τεχνικός που καθοδηγεί την ομάδα της Σαουδικής Αραβίας κατάφερε να γίνει ο πρώτος έλληνας προπονητής που κερδίζει βαθμό σε τελικά Παγκοσμίου Κυπέλλου. 

Ο Δώνης έγινε μόλις ο δεύτερος Έλληνας που βρίσκεται στον πάγκο ομάδας σε Μουντιάλ, με τον αείμνηστο Αλκέτα Παναγούλια να είναι ο πρώτος που το κατάφερε το 1994. 

Ωστόσο στο Μουντιάλ των Ηνωμένων Πολιτειών η Εθνική ομάδα δεν κατάφερε να συγκεντρώσει ούτε ένα βαθμό, καθώς υπέστη τρεις ήττες σε ισάριθμα παιχνίδια (Αργεντινή, Βουλγαρία, Νιγηρία) με συντελεστή τερμάτων 10-0. 

Το 2014 η δεύτερη παρουσία της Εθνικής Ελλάδας σε τελικά Παγκοσμίου Κυπέλλου ήταν επιτυχημένη, αφού κατάφερε να φτάσει μέχρι τους «16», όταν και ηττήθηκε στη διαδικασία των πέναλτι από την Κόστα Ρίκα. 

Σε εκείνη την πολύ καλή πορεία στα γήπεδα της Βραζιλίας προπονητής της «γαλανόλευκης» ήταν ο Φερνάντο Σάντος. 

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ