ΑΡΘΡΟΓΡΑΦΙΑ

ΠΑΟΚ: Επικίνδυνη στασιμότητα και μεγάλος προβληματισμός

Γράφει: ο Δημήτρης Μπούζας
ΠΑΟΚ: Επικίνδυνη στασιμότητα και μεγάλος προβληματισμός

Αμήχανος και δικαιολογημένα ανήσυχος ο κόσμος του ΠΑΟΚ, παρακολουθεί την ακατανόητη «ακινησία» που συνοδεύεται και από μια ανεξήγητη «αφωνία», σε ότι έχει σχέση με τις υποχρεώσεις που χαρακτηρίζονται κατεπείγουσες και αναγκαίες! Και αφορούν άμεσα την μεταγραφική ενίσχυση (το έγκαιρη ξεχάστε το) ενός ορφανού και καταληστευμένου όπως το έχουν καταντήσει ρόστερ, οι αθρόες… ακόμη και για ψύλλου πήδημα (;) πωλήσεις.

Δεν έχει περάσει πολύς καιρός από τις μεγαλόστομες εξαγγελίες της «νέας κατάστασης πραγμάτων» που επικράτησε στην ΠΑΕ, τις οποίες οι πρόθυμοι για όλα σιτιζόμενοι τις «πέρασαν» στον κόσμο του ΠΑΟΚ, σαν ριζικές και ιστορικές αλλαγές. Και οι πρώτες ενδείξεις οδηγούν σε απόψεις και μηνύματα όχι και τόσο ενθαρρυντικά. Τα αδέξια επικοινωνιακά τρικ δεν μπορούν να καλύψουν, μέχρι αυτή τη στιγμή τουλάχιστον, το τεράστιο κενό των ανεκπλήρωτων υποσχέσεων. Με το «σμήνος» των βολεμένων του ΠΑΟΚτσήδικου ρεπορτάζ που σπεύδει (για τον οποιοδήποτε λόγο) πάντοτε να βάζει πλάτη για να συμμαζέψουν τα ασυμμάζευτα, να βρίσκεται αυτή τη φορά σε πολύ δύσκολη θέση. Ήδη μερικοί εκ των σιτιζόμενων στα λεγόμενα τους και στα γραφόμενα τους, προσπαθούν να κρατήσουν κάποιες - μικρές βέβαια – αποστάσεις, ώστε να είναι σε θέση αν τα πράγματα δεν βελτιωθούν (κάτι που δεν το ευχόμαστε), να δικαιολογηθούν για τον κακής ποιότητας σανό που μοίραζαν στον απροστάτευτο κόσμο του ΠΑΟΚ. Ο οποίος αγωνιούσε και ανησυχούσε για τα όσα έβλεπαν συνεχώς το φως της δημοσιότητας.

Οι φίλοι της στήλης πιστεύω να θυμούνται το σχόλιο με το οποίο τοποθετηθήκαμε στις εξαγγελίες και στις πρώτες κινήσεις της… «νέας κατάστασης πραγμάτων». Τις χαρακτηρίσαμε: «Ακροβατικά χωρίς δίχτυ ασφαλείας». Δεν μιλάμε για δική μας μόνο δικαίωση με τα όσα σήμερα συμβαίνουν. Κι αυτό γιατί δεν ήμασταν οι μόνοι. Αρκετοί ήταν εκείνοι που δεν έφαγαν το παραμύθι των τεράστιων αλλαγών και των ριζοσπαστικών μέτρων, που θα ενίσχυαν το κύρος – και πιθανότατα και το επίπεδο του συλλόγου – όπως υποστήριζε επίμονα ένας εκ των σιτιζόμενων. Η ουσία στη συγκεκριμένη περίπτωση είναι ότι όλοι δηλαδή και αυτοί που δεν έφαγαν το παραμύθι και οι υπόλοιποι που πιθανότατα είναι και οι περισσότεροι, βρισκόμαστε μπροστά σε μια σκληρή και τραγική διαπίστωση. Σε μια πραγματικότητα που δεν μπορούν να την ανατρέψουν ούτε τα τρολ, ούτε οι «ορκισμένοι» και οι «ψεκασμένοι».

Ο επί μονίμου βάσεως πανίσχυρος και διεκδικητής υψηλών διακρίσεων λαοφιλέστατος σύλλογος, να βρίσκεται σε μια δυσχερή και ελπίζουμε όχι αδιέξοδη θέση, εκπέμποντας μηνύματα αδυναμίας. Δεν θα την χαρακτηρίσουμε. Κι αυτό γιατί το «λέει» από μόνη της. Η μεταγραφική ημιπαραλυσία και τα όσα ανεξήγητα συμβαίνουν στην διάρκεια της, σαφέστατα πληγώνουν αλλά και το σοβαρότερο ναρκοθετούν, την ομαλή προετοιμασία της ομάδας. Ο νέος προπονητής επιβάλλεται να υποστηριχθεί με σοβαρές και ποιοτικές προσθήκες. Ως εκ τούτου γεννάται και το ερώτημα: Οι έχοντας την ευθύνη προς τούτο, είναι σε θέση να τον βοηθήσουν ουσιαστικά και έμπρακτα και όχι με λόγια και επικοινωνιακά τρικ; Αν ναι, ας σπεύσουν! Η στασιμότητα (ακινησία και αφωνία) δεν σε βγάζει από το τούνελ. Σε οδηγεί σε πιο περίπλοκα αδιέξοδα.

Τέλος, αναφέρουμε πως επιτέλους ανακοινώθηκε η άφιξη του Ελουστόντο (φωτο), ενός ελεύθερου κεντρικού αμυντικού με καλό βιογραφικό. Όπως επίσης και ότι ο Γιαννούλης επιμένει να κλείνει τις πόρτες μια από την άλλη, προκειμένου να «υποχρεώσει» την Άουγκσμπουργκ να τον αφήσει να επιλέξει αυτός την ομάδα που θέλει (ΠΑΟΚ).

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ