Άρης: Τέλος τα ban, προχωρά στις επόμενες συμφωνίες για την ενίσχυση
Η ΠΑΕ έκλεισε τις εκκρεμότητες με τη FIFA και πλέον στρέφεται αποκλειστικά στην ενίσχυση της άμυνας, με τις διαπραγματεύσεις για τον πρώτο στόπερ να βρίσκονται στην τελική ευθεία.
Ο Άρης αφήνει πίσω του τις εκκρεμότητες που τον κρατούσαν «δεμένο» τις τελευταίες εβδομάδες και πλέον στρέφει αποκλειστικά την προσοχή του στην ενίσχυση του ρόστερ. Μετά την ολοκλήρωση της μεταγραφής του Τομ Ντέλε Μπασίρου, οι «κιτρινόμαυροι» μπαίνουν στην τελική ευθεία και για τις επόμενες κινήσεις τους, έχοντας ως απόλυτη προτεραιότητα την αμυντική γραμμή.
Έπειτα από ένα μεγάλο διάστημα χωρίς ουσιαστικές εξελίξεις, οι «κιτρινόμαυροι» ενεργοποίησαν τον μεταγραφικό τους σχεδιασμό, κάνοντας την αρχή με τη συμφωνία που πέτυχαν με τον Μπασίρου για 3ετές συμβόλαιο συνεργασίας.
Πριν, όμως, ανεβάσουν ακόμη περισσότερο ρυθμό στις μεταγραφές, φρόντισαν να κλείσουν ένα σημαντικό διοικητικό μέτωπο. Η ΠΑΕ ανακοίνωσε ότι τα δύο ban που είχαν επιβληθεί από τη FIFA, λόγω οικονομικών εκκρεμοτήτων με ποδοσφαιριστές και εκπροσώπους τους, αποτελούν πλέον παρελθόν, καθώς οι σχετικές υποθέσεις έχουν -σύμφωνα με την ΠΑΕ- τακτοποιηθεί. Το μόνο που απομένει είναι η επίσημη ενημέρωση του συστήματος της FIFA, κάτι που αναμένεται να γίνει στις αρχές της επόμενης εβδομάδας.
Με το συγκεκριμένο ζήτημα να έχει ουσιαστικά λυθεί, ο Άρης επικεντρώνεται πλέον στην απόκτηση κεντρικού αμυντικού. Πρόκειται για τη θέση που βρίσκεται στην κορυφή της μεταγραφικής λίστας, με τους ανθρώπους της ομάδας να έχουν ξεχωρίσει μία συγκεκριμένη περίπτωση ποδοσφαιριστή, ο οποίος προέρχεται από γεμάτη σεζόν σε ευρωπαϊκό πρωτάθλημα και βρίσκεται σε ιδιαίτερα παραγωγική ποδοσφαιρική ηλικία.
Μάλιστα, οι επαφές μεταξύ των δύο πλευρών έχουν προχωρήσει σημαντικά. Ο Άρης έχει ήδη καταθέσει την πρότασή του και υπάρχει συγκρατημένη αισιοδοξία ότι η υπόθεση μπορεί να ολοκληρωθεί θετικά μέσα στις επόμενες ημέρες.
Η ενίσχυση, πάντως, δεν θα σταματήσει εκεί. Στον σχεδιασμό των «κιτρινόμαυρων» περιλαμβάνεται η απόκτηση ακόμη ενός στόπερ, καθώς στόχος είναι να καλυφθούν άμεσα τα σημαντικά κενά στο κέντρο της άμυνας πριν από την έναρξη της καλοκαιρινής προετοιμασίας, ώστε ο Μιχάλης Γρηγορίου να έχει όσο το δυνατόν περισσότερες λύσεις από τις πρώτες ημέρες της δουλειάς.