Άρης: Στις 7/7 η «πρώτη» της προετοιμασίας - Πτολεμαΐδα, Ιταλία και δυνατό φιλικό με τη Μόντσα
Η ΠΑΕ Άρης γνωστοποίησε το πρόγραμμα της καλοκαιρινής προετοιμασίας ενόψει της νέας αγωνιστικής περιόδου, με την πρώτη συγκέντρωση να έχει προγραμματιστεί για τις 7 Ιουλίου και το βασικό στάδιο να περιλαμβάνει προπονήσεις σε Πτολεμαΐδα και Ιταλία.
Το πλάνο της καλοκαιρινής προετοιμασίας ανακοίνωσε η ΠΑΕ Άρης, με τους «κιτρινόμαυρους» να πιάνουν δουλειά στις 7 Ιουλίου στις προπονητικές εγκαταστάσεις του Ρυσίου. Πριν από την πρώτη προπόνηση, οι ποδοσφαιριστές θα περάσουν από τις καθιερωμένες ιατρικές και εργομετρικές εξετάσεις, οι οποίες θα πραγματοποιηθούν τμηματικά ανά γκρουπ.
Την επόμενη ημέρα, στις 8 Ιουλίου, η αποστολή θα αναχωρήσει για την Πτολεμαΐδα, όπου θα διεξαχθεί το πρώτο στάδιο της προετοιμασίας στο αθλητικό κέντρο «Παντελίδης». Η ομάδα θα παραμείνει εκεί μέχρι τις 13 Ιουλίου, δουλεύοντας πάνω στη φυσική κατάσταση και το αγωνιστικό μοντάρισμα.
Το δεύτερο και βασικό στάδιο της προετοιμασίας θα πραγματοποιηθεί στην Ιταλία. Η αποστολή του Άρη θα αναχωρήσει στις 21 Ιουλίου με προορισμό αθλητικό κέντρο στην ευρύτερη περιοχή της Μπρέσια, στους πρόποδες των Άλπεων, όπου θα παραμείνει έως τις 31 Ιουλίου.
Στο πλαίσιο της παραμονής της στη γειτονική χώρα, η ομάδα του Μιχάλη Γρηγορίου θα δώσει τουλάχιστον ένα δυνατό φιλικό παιχνίδι, καθώς έχει ήδη οριστικοποιηθεί η αναμέτρηση με τη Μόντσα (ομάδα της Serie A) στις 30 Ιουλίου. Οι «κιτρινόμαυροι» γνωστοποίησαν ακόμη ότι τις επόμενες ημέρες θα ανακοινωθούν και τα υπόλοιπα φιλικά της προετοιμασίας, τόσο επί ιταλικού όσο και επί ελληνικού εδάφους. Με αυτό το πρόγραμμα ο Άρης μπαίνει στην τελική ευθεία για την έναρξη της νέας αγωνιστικής περιόδου.