Ξεχωριστό κεφάλαιο στο νέο ΠΑΟΚ τα τετ-α-τετ του Λίσι με τους παίκτες

Ο Ιταλός προπονητής χαιρέτησε έναν έναν τους ποδοσφαιριστές του Δικεφάλου στην πρώτη παρουσία του στα αποδυτήρια της ομάδας και σχεδιάζει να μιλήσει ξεχωριστά με τον καθένα.
Ξεχωριστό κεφάλαιο στο νέο ΠΑΟΚ τα τετ-α-τετ του Λίσι με τους παίκτες

Ο Αλέσιο Λίσι, με τον γυμναστή, Αλμπέρτο Χινές στο πλευρό του, είχε χθες την ευκαιρία να γνωρίσει από κοντά τους παίκτες του ΠΑΟΚ και τους χαιρέτησε έναν-έναν προσωπικά όταν μπήκε στα αποδυτήρια της Νέας Μεσημβρίας.

Λίγο αργότερα τους έστειλε το μήνυμα του τι πρόκειται να ακολουθήσει τις επόμενες μέρες. «Θα έχουμε το χρόνο να μιλήσουμε και να γνωριστούμε. Θέλουμε να αρχίσουμε με τον καλύτερο τρόπο», τόνισε ο Ιταλός τεχνικός, ουσιαστικά προαναγγέλοντας τα τετ-α-τετ γνωριμίας που θα έχει με κάθε παίκτη ξεχωριστά το επόμενο διάστημα και προφανέστατα όταν όλοι μαζί θα βρίσκονται για δύο εβδομάδες στην Ολλανδία, όπου η συνύπαρξή τους στους ίδιους χώρους δίνει την ευκαιρία για κατ’ ιδίαν συνομιλίες.

Για το νέο προπονητή του ΠΑΟΚ, αυτό είναι ένα πολύ σημαντικό κεφάλαιο στην δουλειά του σε κάθε ομάδα, κάτι που έχει πει σε συνέντευξή του παλιότερα.

«Όταν έρχονται νέοι παίκτες, κάνω συνήθως μια πολύ μεγάλη συνάντηση με τον καθένα ξεχωριστά. Μιλάμε για την καριέρα τους, την οικογένειά τους, τη ζωή τους, την προσωπική κατάσταση στην οποία βρίσκονται όταν έρχονται και για το τι θέλω από αυτούς. Επίσης, μιλάμε και για το τι περιμένουν εκείνοι από εμένα», είχε δηλώσει παλιότερα ο Ιταλός προπονητής και στο κεφάλαιο που λέγεται ΠΑΟΚ είναι προφανές ότι αυτή η διαδικασία αφορά σε όλο το ρόστερ. Για τον Λίσι όλοι είναι νέοι την δεδομένη χρονική στιγμή, κατά συνέπεια οι συζητήσεις δεν θα γίνουν μόνο με τους παίκτες που θα αποκτηθούν με μεταγραφή, αλλά θα αφορά και αυτούς που ήδη ανήκουν στο ρόστερ της ομάδας.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ