Β’ ομάδα η ΜΠΑΜ, στη Γ’ κατηγορία Αγιος Νικόλαος και Ιταλική Ακαδημία
Στη δημιουργία Β ομάδας προχώρησε η ΜΠΑΜ η οποία θα πάρει μέρος στο πρωτάθλημα της Γ’ κατηγορίας της Ενωσης Ποδοσφαιρικών Σωματείων Μακεδονίας και ενώ η πρώτη ομάδα θα παίξει για πρώτη φορά στη Γ’ Εθνική κατηγορία.
Σκοπός της Β’ Ομάδας είναι να αποτελέσει το ενδιάμεσο και καθοριστικό σκαλοπάτι ανάμεσα στην Ακαδημία και την Πρώτη Ομάδα, προσφέροντας στους αθλητές τη δυνατότητα να συνεχίσουν να εξελίσσονται και να βελτιώνονται μέσα από τις απαιτήσεις του ανδρικού ποδοσφαίρου.
Μέσα από αυτή τη νέα δομή, οι νεαροί ποδοσφαιριστές θα έχουν την ευκαιρία να αποκτήσουν πολύτιμες εμπειρίες, να αναπτύξουν τις αγωνιστικές τους δεξιότητες και να προετοιμαστούν κατάλληλα για το επόμενο βήμα προς την Πρώτη Ομάδα. Αποτελεί ακόμη ένα σημαντικό βήμα στην αναπτυξιακή φιλοσοφία της ΜΠΑΜ FC.
Στη Γ’ κατηγορία ο Αγιος Νικόλαος Θέρμης
Νέα ομάδα στη Γ’ κατηγορία της ΕΠΣ Μακεδονίας θα είναι ο Αγιος Νικόλαος Θέρμης (𝐉𝐨𝐠𝐚 𝐁𝐨𝐧𝐢𝐭𝐨 𝐅.𝐂.). «Με σεβασμό στους αθλητές της ακαδημίας μας, που αποτελούν το μέλλον μας, στους γονείς, που στέκονται καθημερινά αρωγοί στην προσπάθειά μας, σε κάθε ερασιτέχνη αθλητή, που αγωνίζεται για την αγάπη του σπορ, στα χρόνια που υπηρετήσαμε και συνεχίζουμε να υπηρετούμε τον επαγγελματικό και ερασιτεχνικό αθλητισμό προχωράμε στην ίδρυση του νέου Ανδρικού Τμήματος» ανέφεραν οι ιθύνοντες του συλλόγου.
Στη Γ’ κατηγορία και η Ιταλική Ακαδημία
Η Ιταλική ακαδημία θα ξεκινήσει δυνατά με τμήματα ακαδημίας ποδοσφαίρου με κορίτσια, αγόρια και ανδρικό στη Γ' ερασιτεχνική. Θα υπάρχει ακαδημία κοριτσιών κ αγοριών στο βόλεϊ με υπεύθυνο τον Σωκράτη Τζιουμάκα, αλλά κ τμήματα ακαδημίας με ανδρικό στο τμήμα του χάντμπολ» ανέφεραν οι ιθύνοντες του συλλόγου.