Στο νοσοκομείο ο Δεληκάρης

Στο νοσοκομείο ο Δεληκάρης

Δύσκολες ώρες για τον Γωργο Δεληκάρη που αντιμετωπίζει σοβαρό πρόβλημα υγείας και εισήχθη στο νοσοκομείο.

 

Συγκεκριμένα, ο πρώην παίκτης του Ολυμπιακού και του Παναθηναϊκού που μεγαλούργησε τη δεκαετία του ’70 και του 80’, κάνοντας εξαιρετικές εμφανίσεις και με τη φανέλα της Εθνικής, εισήχθη στο νοσοκομείο «Γ. Γεννηματάς». 



Ο πρόεδρος της ΠΑΕ Ολυμπιακός, Βαγγέλης Μαρινάκης, μόλις πληροφορήθηκε το θέμα, ζήτησε να γίνει το καλύτερο δυνατό για τον Ελληνα άσο. 

ΔΕΙΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ