ΠΑΟΚ: Ο Μάτος καλώς έβαλε ψηλά τον πήχη, αναμένεται η έμπρακτη στήριξη στον Λίσι

ΠΑΟΚ: Ο Μάτος καλώς έβαλε ψηλά τον πήχη, αναμένεται η έμπρακτη στήριξη στον Λίσι

Πολύ ωραία εικόνα αυτή του Λέο Μάτος, του Αντρέ Βιεϊρίνια, του Αγγελου Αναστασιάδη χθες στην πρώτη προπόνηση της ομάδας, στην πρώτη παρουσία του Αλέσιο Λίσι ως του νέου τεχνικού.

Ποδοσφαιράνθρωποι που νιώθουν από ΠΑΟΚ και αυτό χαροποιεί τον κόσμο. Και προφανώς τόσο ο Μάτος όσο και ο Βιεϊρίνια θα είναι καθημερινά στις προπονήσεις, δίπλα στον Ιταλό τεχνικό. Ως εικόνα αυτό που είδαμε χθες, είναι πολύ όμορφο. Και αυτό που περιμένουν οι φίλοι της ομάδας είναι ένα πράγμα: στήριξη στον προπονητή που αναλαμβάνει ένα μεγάλο φορτίο. Προφανώς για να τον επιλέξουν θεωρούν πως μπορεί να καταφέρει και μακάρι αυτό να συμβεί.

Χθες ο Λέο Μάτος μιλώντας στους παίκτες είπε πως είναι εκεί με τον νέο προπονητή και όλη την ομάδα που τον στελεχώνει για να έρθουν νέοι και μάλιστα πολλοί τίτλοι. Και ο ίδιος ο Ιταλός τόνισε πως με σκληρή δουλειά μπορεί να έρθουν οι επιτυχίες. Αρα και όπως ήταν αναμενόμενο, γιατί για τον ΠΑΟΚ μιλάμε, οι στόχοι είναι υψηλοί όπως κάθε χρόνο. Δεν θα μπορούσε να γίνει και διαφορετικά.

Οι στόχοι τέθηκαν (τους έθεσε ο αθλητικός διευθυντής) αυτό που απομένει είναι να θωρακιστεί η ομάδα ώστε να τους διεκδικήσει. Αλλά σε πρώτη φάση αυτό που ενδιαφέρει είναι ένα πράγμα: ο ΠΑΟΚ να είναι έτοιμος να διεκδικήσει την πρόκριση σε ένα μήνα από τώρα. Ακριβώς σε ένα μήνα θα παίζει το πρώτο του ευρωπαϊκό ματς είτε απέναντι στους Ουκρανούς είτε απέναντι στους Ρουμάνους. Και για να μπορεί ο Λίσι να αισθάνεται πιο άνετος και πιο ασφαλής, η μεταγραφική ενίσχυση είναι μονόδρομος. Παράλληλα με την αξιολόγηση του υπάρχοντος ρόστερ από τον προπονητή της ομάδας και στις προπονήσεις στην Θεσσαλονίκη αλλά και στην Ολλανδία σε λιγότερο από μια εβδομάδα από τώρα.

Ο Λίσι έδειξε διάθεση, ξέρει που ήρθε και ξέρει επίσης ποιος ήταν ο προκάτοχος του. Δεν το σημειώνω λόγω ίντριγκας αλλά γιατί έτσι είναι τα πράγματα. Διάβασα με ενδιαφέρον τα όσα έγραψε ο Ζίβκοβιτς στον Λουτσέσκου. Λόγια καρδιάς. « Ήσουν κάτι πολύ περισσότερο από ένας προπονητής, ήσουν μέντορας, ηγέτης και πηγή έμπνευσης. Η αφοσίωση, η υπομονή και η πίστη που έδειξες σε εμάς μάς βοήθησαν να εξελιχθούμε όχι μόνο ως ποδοσφαιριστές, αλλά και ως άνθρωποι. Η επίδρασή σου θα παραμείνει μαζί μας πολύ καιρό μετά το τελευταίο σφύριγμα» έγραψε ο Ζίβκοβιτς. Προφανώς και όλα τα παραπάνω δεν μπορεί να τα πετύχει ο Λίσι σε σύντομο χρονικό διάστημα ή μέσω μιας πρώτης νίκης. Απλά καταλαβαίνει κανείς από αυτά που έγραψε ο Ζίβκοβιτς, πόσο ψηλά άφησε τον πήχη ο Λουτσέσκου. Και για να τον φτάσει ή να τον προσπεράσει ο Λίσι ένα πράγμα θέλει: ΣΤΗΡΙΞΗ, ΕΜΠΡΑΚΤΗ που μόνο ο Ιβάν Σαββίδης με μεταγραφές ΑΥΤΗ ΤΗ ΣΤΙΓΜΗ μπορεί να του δώσει». Πολλά τα στοιχήματα που πρέπει να κερδίσει ο ΠΑΟΚ και σύντομος ο χρόνος. Αδικο για τον Λίσι; Ναι ίσως, ναι. Αλλά με ένα ποιοτικό ρόστερ, μπορεί να γίνει πιο εύκολη η δουλειά του. Ή αν θέλετε να κριθεί και πιο αυστηρά.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ