ΠΑΟΚ: Η «απόφαση» Κωνσταντέλια, οι «αλήθειες» του Ραζβάν και η διαφαινόμενη μεταγραφική αδυναμία
Το έχουμε γράψει πολλές φορές, πως οι φίλαθλοι του ΠΑΟΚ δεν πρόκειται να πλήξουν ποτέ. Πάντα θα υπάρχουν ενδιαφέροντα θέματα που θα έχουν σχέση με την ομάδα τους και ως εκ τούτου επιβάλλεται να είναι σε διαρκή «επαγρύπνηση».
Επί του προκειμένου ένας λόγος περισσότερο, είναι η μεταγραφική δραστηριότητα που βρίσκεται στο φόρτε της. Στο ενδιάμεσο διάστημα της οποίας βέβαια, μπορούν να προκύψουν και άλλου είδους εξελίξεις ή περιστατικά, που εξιτάρουν επίσης το ενδιαφέρον και σε μερικές των περιπτώσεων προκαλούν προβληματισμό.
Η απόφαση του Κωνσταντέλια να «διακόψει» - έστω και προσωρινά – την επαφή του με την Εθνική ομάδα, όπως και τα όσα αποκάλυψε σε συνέντευξη του ο Ραζβάν Λουτσέσκου για τον ρόλο του στενού περιβάλλοντος του Ιβάν στις τελευταίες «διεργασίες» πριν αποφασιστεί… το «συναινετικό» διαζύγιο, όπως ήταν επόμενο μπήκαν στην σχετική ατζέντα προσέγγισης και αξιολόγησης, δίπλα σε μια διαφαινόμενη μεταγραφική αδυναμία, που μέχρι σήμερα τουλάχιστον υπάρχει και η οποία αν δεν κλείσει τον κύκλο της, θα οδηγήσει σε περίπλοκες καταστάσεις.
Σε ότι αφορά τον συμπαθέστατο Ντέλια, η πλειοψηφία των φίλων του ΠΑΟΚ τάσσεται ανεπιφύλακτα στο… πλευρό του, δικαιολογώντας σε απόλυτο βαθμό την απόφαση του, με το απλό και χαρακτηριστικό επιχείρημα… «ότι ήταν καιρός να το κάνει, από τη στιγμή που ο κόουτς του εθνικού συγκροτήματος με τη συμπεριφορά του τον οδήγησε σε αυτή την απόφαση». Είναι αλήθεια πως όλες οι αντιδράσεις για την συγκεκριμένη απόφαση του Ντέλια κινήθηκαν και επικεντρώθηκαν (εκτός από την έκπληξη) στον σεβασμό της, με την ευχή και την ελπίδα της προσωρινής της διάρκειας.
Σε ότι αφορά το δεύτερο θέμα του σημερινού σχολίου, στα όσα δηλαδή είπε ο Λουτσέσκου σε συνέντευξη που έδωσε στον Κυριάκο Κυριάκου (βασικό στέλεχος επί σειρά ετών στην ΠΑΕ και απολυθέντα αναιτίως, με αφορμή την αλήθεια που είπε για την αδυναμία της να προχωρήσει στην κατασκευή της «Νέας Τούμπας»), σας παραπέμπουμε στο προχθεσινό μας σχόλιο, στο οποίο είχαμε αναφερθεί στο σκοτεινό ρόλο συγκεκριμένων προσώπων του στενού περιβάλλοντος του Ιβάν, τα οποία πρωταγωνίστησαν και σε βάθος χρόνου μάλιστα, σε παρόμοιες παρασκηνιακές δράσεις (ανίερες συμμαχίες), οι οποίες αποσκοπούσαν σε προσωπικές τους επιδιώξεις. Αδιαφορώντας για την ζημιά και την διάβρωση που προκαλούσαν. Ο συμπαθής Ρουμάνος γνώρισε μια μόνο πλευρά της σήψης, αυτή που τον αφορούσε. Όλες οι άλλες (και είναι πάρα πολλές) έμειναν αθέατες. Επικαλυμμένες από ένα «σμήνος» βολεμένων και σιτιζόμενων εκπροσώπων του ΠΑΟΚτσήδικου ρεπορτάζ.
Τέλος και κλείνοντας το σχόλιο μας, δεν μπορούμε παρά να σταθούμε έστω και για λίγο, σε αυτό που συμβαίνει (μέχρι σήμερα τουλάχιστον) και αφορά το μεταγραφικό βραχυκύκλωμα, με την διαφαινόμενη αδυναμία της ολοκλήρωσης συμφωνιών, που εδώ και καιρό θεωρούνταν τελειωμένες. Ανεξήγητα πράγματα. Έχεις συμφωνήσει με έναν ελεύθερο παίκτη (με καλό βιογραφικό) και ενώ κάθε μέρα οι σιτιζόμενοι αναγγέλλουν ότι αύριο θα ανακοινωθεί επίσημα η συγκεκριμένη μεταγραφή, έχουν περάσει πολλά… «αύριο» και ακόμη δεν ακούστηκε η επίσημη παραμικρή κουβέντα.
Αντίθετα οι πωλήσεις όπως αυτή του Μεξικανού κλείνουν σε χρόνο ντε – τε, καθώς και οι απρόβλεπτες «αποχωρήσεις» (για τον οποιοδήποτε λόγο) όπως του Κετζιόρα. Αναιτιολόγητες και επικίνδυνα καθυστερημένες ανανεώσεις, οι οποίες έπρεπε και θα μπορούσαν να γίνουν εδώ και αρκετό καιρό. Ο κόσμος ανησυχεί και περιμένει, έστω και καθυστερημένα, να «εμφανιστούν» κάποιες σοβαρές και όχι επικοινωνιακές και «εμβαλωματικές» κινήσεις. Οι ευχόμενοι λοιπόν και προσευχόμενοι ΠΑΟΚτσήδες, για το μόνο πράγμα το οποίο είναι σίγουροι αυτή τη στιγμή, είναι ότι ποτέ δεν θα πλήξουν.