ΟΡΙΣΤΙΚΟ! Δεν γίνεται το ντέρμπι!

ΟΡΙΣΤΙΚΟ! Δεν γίνεται το ντέρμπι!

Δεν θα γίνει το ντέρμπι των «αιωνίων» στη Λεωφόρο όπως αποφάσισε πριν από λίγο ο διαιτητής της αναμέτρησης.

 

Οι παρατηρητές ενημέρωσαν πως αυτοί είναι η απόφαση του Παππά που οδηγεί σε αναβολή του αγώνα.

ΔΕΙΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ