«Οι Μπράντον και Σαμάτα θα έδιναν και τις επόμενες πέντε ζωές τους, για τον ΠΑΟΚ»
Σε ερώτηση που δέχθηκε ο Λουτσέσκου (σε συνέντευξη που παραχώρησε) για το πως δημιουργεί ισχυρούς δεσμούς με τους παίκτες που συνεργάστηκε στον ΠΑΟΚ και αυτό είναι κάτι το οποίο τον χαρακτηρίζει ως προπονητή, ανέλυσε την θεωρία του.
Και υποστήριξε: «Προσπαθώ να σέβομαι τους ανθρώπους και τους παίκτες γενικότερα. Είναι αλήθεια πως δεν τα καταφέρνεις το ίδιο με όλους τους παίκτες, διότι ο κάθε ένας, έχει και διαφορετικό τύπο συμπεριφοράς, διαφορετικό χαρακτήρα. Αυτή είναι μία πτυχή που προσπαθώ να σέβομαι. Σέβομαι όλους. Η δουλειά που κάνει ο Βαλάντης είναι πολύ καλά και σέβομαι την δουλειά του, δεν μπορώ να επέμβω εκεί. Δεν θα του πω τιποτα. Στον Σάκη δεν θα πω πως να ετοιμάσει τους παίκτες, ή δεν μπορώ να πω κάτι στην Ιωάννα ή στον γιατρό τον Γιάννη Ράλλη. Δείχνω με πράξεις ότι τους σέβομαι και τους εκτιμώ.
Δημιουργώ αυτό τον δεσμό, γιατί μάλλον είμαι ζεστός ως προς την συμπεριφορά μου, με όλους τους ανθρώπους. Επίσης εάν είμαστε μία ομάδα ενωμένη, μπορούμε να δημιουργήσουμε πολλά πράγματα.
Για τον Μπράντον και τον Σαμάτα, για παράδειγμα, πως να μην είναι ικανοποιημένοι όταν η ομάδα στην οποία έπαιζαν, είχε πετύχει 140 γκολ σε μία σεζόν.
Το ερώτημα είναι τι θέλεις πραγματικά. Θέλεις έναν παίκτη να σκοράρει για την ομάδα; Ή θέλεις την ομάδα σου να κερδίζει;
Μπράντον και Σαμάτα έδιναν και την ζωή τους για αυτή την ομάδα. ΘΑ έδιναν και τις επόμενες πέντε ζωές για αυτή την ομάδα. Και δημιουργούσαν τις δυνατότητες για όσους έρχονταν από πίσω, να φτάσουν, να σκοράρουν, να δημιουργήσουν ευκαιρίες. Αυτοί οι δύο έτρεχαν σαν τρελοί για την ομάδα. Έκαναν πρέσινγκ, κάλυπταν και άλλους παίκτες που δεν ήταν τόσο δυνατοί χωρίς να έχουν την μπάλα. Εξαιτίας αυτής της πίεσης που έκαναν, μας βοηθούσαν να επανακάμπτουμε. Την ίδια ιστορία μπορώ να σας πω και για τον Γιακουμάκη, γιατί είναι ένας παίκτης σαν και αυτούς τους δύο. Θέλω να μιλήσω για παίκτες που κρίθηκαν λίγο άδικα, ίσως περισσότερο άδικα».
Δείτε ολόκληρη τη συνέντευξη του Ραζβάν Λουτσέσκου: