NBAer αποχαιρέτισε στα ελληνικά τον Διαμαντίδη! (pic)

NBAer αποχαιρέτισε στα ελληνικά τον Διαμαντίδη! (pic)

Το δικό του «ευχαριστώ» στον Δημήτρη Διαμαντίδη είπε ο Μάριο Χεζόνια, ο οποίος υποκλίθηκε στον αρχηγό του Παναθηναϊκού, που πριν λίγες ημέρες ολοκλήρωσε την τεράστια καριέρα του.

 

Ο γκαρντ των Ορλάντο Μάτζικ είναι θαυμαστής του «3D» και με ανάρτησή του στο facebook ευχαρίστησε τον Διαμαντίδη για την προσφορά του στο άθλημα, με μήνυμα γραμμένο στα ελληνικά.

 

ΔΕΙΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ