Μιλάνε από βδομάδα Μαρινάκης-Ντομίνγκες για την ανανέωση

Μιλάνε από βδομάδα Μαρινάκης-Ντομίνγκες για την ανανέωση

Την πρόσκληση του Βαγγέλη Μαρινάκη για να συζητήσουν την παραμονή του στον Ολυμπιακό επιβεβαίωσε ο Αλεχάντρο Ντομίνγκες.

 

«Ναι, ο πρόεδρος μου είπε να περάσω να μιλήσουμε για το συμβόλαιο», τόνισε αρχικά ο Αργεντινός μεσοεπιθετικός και εξέφρασε την αισιοδοξία του λέγοντας χαρακτηριστικά:



«Την ερχόμενη εβδομάδα θα ξεκινήσουμε να συζητάμε. Θα δούμε τι θα γίνει, αλλά πιστεύω ότι όλα θα πάνε καλά».

ΔΕΙΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ