Το αποτύπωμα Λουτσέσκου σε Μεϊτέ: «Σήμαινες πολλά για μένα»
Μέσω ανάρτησης στα κοινωνικά δίκτυα, ο Σουαλιό Μεϊτέ , αποχαιρέτησε με τον δικό του τρόπο τον Ραζβάν Λουτσέσκου ο οποίος αποτελεί παρελθόν από τον Δικέφαλο, με τον Αλέσιο Λίσι να αναλαμβάνει τα ηνία των ''ασπρόμαυρων''.
Ο υψηλόσωμος χαφ υπογράμμισε στην ανάρτηση του, ''Σήμαινες πάρα πολλά για μένα και για την προσωπική μου εξέλιξη, γι’ αυτό σε ευχαριστώ για όλα΄΄, δείχνοντας έτσι το δέσιμο του με τον Ρουμάνο προπονητή.
Αναλυτικά το μήνυμα του Μεϊτέ: «Ευχαριστώ για όλα, κόουτς.
Στην καριέρα μας συναντάμε ανθρώπους που αφήνουν μεγαλύτερο αποτύπωμα πάνω μας από άλλους και εσύ σίγουρα θα είσαι ένας από εκείνους που δεν θα ξεχάσω ποτέ.
Σήμαινες πάρα πολλά για μένα και για την προσωπική μου εξέλιξη, γι’ αυτό σε ευχαριστώ για όλα».
ΠΑΟΚ: Ο Λουτσέσκου και το τιμ του βρέθηκαν στη Μεσημβρία χθες το μεσημέρι
Για 5+2 χρόνια ήταν το δεύτερο σπίτι τους. Ο χώρος που καθημερινά περνούσαν τις περισσότερες ώρες, ετοιμάζοντας τα πλάνα τους για τα ματς του ΠΑΟΚ.
Ο Ραζβάν Λουτσέσκου και οι βοηθοί του βρέθηκαν χθες (21/6) το μεσημέρι στο αθλητικό κέντρο του Δικεφάλου στη Νέα Μεσημβρία. Ο λόγος της παρουσίας τους ήταν να μαζέψουν τα πράγματά τους, προσωπικά αντικείμενα που χρησιμοποιούσαν καθημερινά. Το τιμ του Ρουμάνου τεχνικού αφιέρωσε λίγο χρόνο για να συγκεντρώσουν τα αντικείμενά τους και στην συνέχεια αποχώρησαν.
Ήταν μία κίνηση που δείχνει ότι όλα όσα έλεγε ο Λουτσέσκου, ότι ήθελε να μείνει και μαζί με τους βοηθούς του σχεδίαζαν την επόμενη σεζόν στον ΠΑΟΚ ήταν αλήθεια και δεν ήταν λόγια του αέρα. Το τέλος της συνεργασίας του με τον Δικέφαλο δεν ήταν δική του πρωτοβουλία, απλά εκείνος και οι βοηθοί του συναίνεσαν ο χωρισμός να γίνει με φιλικό τρόπο μη αξιώνοντας αποζημίωση που προβλεπόταν από το συμβόλαιό τους.
Αυτό ήταν μία ακόμη έμπρακτη κίνηση του δεσίματος που έχει αναπτύξει ο 57χρονος προπονητής και το τιμ του με τον «ασπρόμαυρο» σύλλογο