Λαμουσί: «Θα νικήσουμε την Ελλάδα»

Λαμουσί: «Θα νικήσουμε την Ελλάδα»

Τα λάθη που έκαναν οι παίκτες του και αξιοποίησε η Κολομβία έφεραν την ήττα της Ακτής Ελεφαντοστού από τους Λατινοαμερικανούς (2-1), σύμφωνα με τον τεχνικό των «ελεφάντων», Σαμπρί Λαμουσί. 

 

«Δεν αξίζαμε να χάσουμε, όμως κάναμε πολλά λάθη που ήταν ασυγχώρητα. Η Κολομβία έχει παίκτες με μεγάλη εμπειρία και ποιότητα και τα αξιοποίησε, με αποτέλεσμα να μας τιμωρήσει», είπε αρχικά και πρόσθεσε:

 

Όσο για τη συνέχεια; «Θα πρέπει να περιμένουμε για να δούμε αν θα προκριθούμε, ωστόσο θα νικήσουμε την Ελλάδα. Δεν έχουμε άλλη επιλογή».

 

Τέλος, εξήγησε για ποιο λόγο δεν έβαλε τον Ντρογκμπά στην αρχική 11άδα: «Δεν έχω κάποιο πρόβλημα με τον Ντιντιέ. Πάντα φτιάχνω την ομάδα με βάση αυτό που πιστεύω ότι είναι το καλύτερο για την ομάδα».