Κιλκισιακός: Προς αποχώρηση ο Παπαβραμίδης – Προβλήματα με τη λειτουργία της ακαδημίας

Οδηγείται στην αποχώρησή του από την ομάδα του Κιλκισιακού
Κιλκισιακός: Προς αποχώρηση ο Παπαβραμίδης – Προβλήματα με τη λειτουργία της ακαδημίας

Η μετακίνηση της ακαδημίας του Κιλκισιακού σε γήπεδο μακριά από την έδρα της, έχει προκαλέσει έντονο προβληματισμό, καθώς εκτιμάται ότι θα οδηγήσει μεγάλο μέρος των περίπου 90 παιδιών που απαρτίζουν την ακαδημία, στην αναζήτηση άλλων ποδοσφαιρικών συλλόγων. Παράλληλα, ο ισχυρός άνδρας του Κιλκισιακού Χρόνης Παπαβραμίδης, γνωστοποίησε πως οδηγείται στην αποχώρησή του από την ομάδα του Κιλκισιακού, υποστηρίζοντας ότι η συγκεκριμένη απόφαση αποτελεί άμεσο αποτέλεσμα της επιλογής του δημάρχου για τη μεταφορά της ακαδημίας.

Βαρύτητα δίνει ο Κιλκισιακός στην ακαδημία και μάλιστα στον απολογισμό της χρονιάς επισήμανε: «Το ανδρικό μας τμήμα πέτυχε τον βασικό του στόχο, εξασφαλίζοντας την παραμονή του στη Γ’ Εθνική Κατηγορία, για άλλη μια αγωνιστική σεζόν. Παράλληλα, η Σχολή Ποδοσφαίρου του Συλλόγου μας συνέχισε την εξαιρετική της πορεία, καταγράφοντας σημαντικές διακρίσεις τόσο σε αγωνιστικό όσο και σε οργανωτικό επίπεδο, επιβεβαιώνοντας την ποιοτική και συστηματική δουλειά που πραγματοποιείται καθημερινά από το σύνολο των ανθρώπων της Ακαδημίας μας. Ιδιαίτερη στιγμή της φετινής χρονιάς αποτέλεσε η διεξαγωγή του 1ου Τουρνουά Ποδοσφαίρου Αναπτυξιακών Ηλικιών Α.Ο. ΚΙΛΚΙΣΙΑΚΟΣ, το οποίο πραγματοποιήθηκε με απόλυτη επιτυχία, μια άρτια οργανωμένη ποδοσφαιρική γιορτή, γεμάτη χαμόγελα, αθλητικό πνεύμα, όμορφες στιγμές και πολύτιμες εμπειρίες για όλα τα παιδιά που συμμετείχαν».

Προηγήθηκε ανακοίνωση του Κιλκισιακού για τον δήμαρχο

Ο Κιλκισιακός εξέφρασε τη βαθιά του απογοήτευση για το περιστατικό που έλαβε χώρα κατά τη διάρκεια της εκδήλωσης φιλικού παλαιμάχων, παρουσία του Υπουργού Αθλητισμού κ. Ιωάννη Βρούτση.

Με την ολοκλήρωση της ομιλίας του Υπουργού, δόθηκε η δυνατότητα στους εκπροσώπους των αθλητικών σωματείων να συνομιλήσουν μαζί του και να καταθέσουν τις απόψεις και τους προβληματισμούς τους σχετικά με τον ελληνικό αθλητισμό και ο Κιλκισιακός στην ανακοίνωση που εξέδωσε σχετικά με περιστατικό που συνέβη ανέφερε: «Ο κ. Χρόνης Παπαβραμίδης, ο άνθρωπος που τα τελευταία τέσσερα χρόνια ηγήθηκε της μεγάλης προσπάθειας ανασυγκρότησης του ιστορικού συλλόγου μας, επαναφέροντας τον ΚΙΛΚΙΣΙΑΚΟ σε υγιή οικονομική, διοικητική και αγωνιστική πορεία, προσήλθε με διάθεση συνεργασίας και εποικοδομητικού διαλόγου. Δυστυχώς, πριν καν ξεκινήσει η συζήτηση, υπήρξε παρέμβαση από τον Δήμαρχο Κιλκίς, ο οποίος υπέδειξε στον Υπουργό ότι ο κ. Παπαβραμίδης δεν είναι ο Πρόεδρος του συλλόγου.

Η συγκεκριμένη ενέργεια προκάλεσε εύλογη έκπληξη και απογοήτευση. Ιδιαίτερα όταν αφορά έναν άνθρωπο που έχει αφιερώσει χρόνο, κόπο και σημαντικούς προσωπικούς πόρους για την αναγέννηση του Κιλκισιακού, συμβάλλοντας καθοριστικά στην επιστροφή του συλλόγου σε πρωταγωνιστικό ρόλο.

Ο Κιλκισιακός διαχρονικά επιδιώκει σχέσεις συνεργασίας και αλληλοσεβασμού με τον Δήμο Κιλκίς και όλους τους θεσμικούς φορείς. Αυτή ήταν η σταθερή θέση του κ. Παπαβραμίδη, ο οποίος πάντοτε υποστήριζε ότι ο Κιλκισιακός και η τοπική κοινωνία πρέπει να πορεύονται ενωμένοι, με κοινό στόχο την πρόοδο του αθλητισμού και του τόπου μας. Ωστόσο, η στάση του Δημάρχου δεν συνάδει με το πνεύμα συνεργασίας και αμοιβαίου σεβασμού που οφείλει να χαρακτηρίζει τις σχέσεις της τοπικής αυτοδιοίκησης με τα σωματεία της πόλης. Ο σεβασμός δεν επιβάλλεται. Κερδίζεται και αποδίδεται σε όσους προσφέρουν έμπρακτα, στηρίζουν και κρατούν ζωντανούς τους αθλητικούς οργανισμούς της περιοχής μας. Λυπούμαστε ειλικρινά για το συγκεκριμένο περιστατικό το οποίο μας γεμίζει απογοήτευση και σημαντικές απορίες»

Η θέση του δημάρχου για το περιστατικό: Η θέση του δημάρχου Δημήτρη Κυριακίδη παρουσιάστηκε στο σάιτ του Δήμου όπου αναφέρονται τα εξής: «Ο Δήμαρχος Κιλκίς, κατά τις συστάσεις με τους εκπροσώπους φορέων στον Υπουργό μόλις ολοκληρώθηκε η συζήτηση, παρουσίασε τον κ. Παπαβραμίδη με την πραγματική του ιδιότητα, δηλ. ως μεγαλομέτοχο της ομάδας και όχι ως Πρόεδρο καθώς στην ηγεσία της βρίσκεται ο κ. Νίκος Ζησόπουλος. Η σύσταση, δυστυχώς, εκλήφθηκε ως υπόδειξη, και εάν κρίνουμε από την δημόσια οργίλη αντίδραση του κ. Παπαβραμίδη ως μειωτική στο πρόσωπό του. Ουδείς αμφισβήτησε την προσωπική συνεισφορά του στον Κιλκισιακό ούτε έχουν διαταραχθεί οι σχέσεις συνεργασίας του Δήμου Κιλκίς με την ηγεσία της ιστορικής ομάδας. Η Δημοτική Αρχή καθιέρωσε την πολιτική των ίσων ευκαιριών στον Αθλητισμό και η αρωγή της στους Αθλητικούς Συλλόγους είναι υποστηρικτική και πολυεπίπεδη».

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ