Κεντζιόρα: «Συμφωνήσαμε με τον ΠΑΟΚ να αποχωρήσω ως ελεύθερος»

Οι δηλώσεις του Πολωνού κεντρικού αμυντικού για την ένταξή του στη Ντιναμό Κιέβου και πως προέκυψε το «διαζύγιο» με τον ΠΑΟΚ.
Κεντζιόρα: «Συμφωνήσαμε με τον ΠΑΟΚ να αποχωρήσω ως ελεύθερος»

Μετά από συνολικά 3,5 χρόνια παρουσίας στον ΠΑΟΚ, ο Τόμας Κεντζιόρα αποφάσισε αυτό το καλοκαίρι να αποχωρήσει από τη Θεσσαλονίκη και να συνεχίσει την καριέρα του στην Ουκρανία και πιο συγκεκριμένα στη Ντιναμό Κιέβου.

Ο Πολωνός κεντρικός αμυντικός, ο οποίος ήδη έχει ενσωματωθεί στην προετοιμασία της νέας του ομάδας μίλησε για το νέο κεφάλαιο που έχει ανοίξει στην καριέρα του και, παράλληλα, αναφέρθηκε στην αποχώρησή του από τον Δικέφαλο.

«Η Ντιναμό μου έδειξε ότι με θέλει», ανέφερε αρχικά ο Κεντζιόρα, ο οποίος στη συνέχεια μίλησε και για τον τρόπο που ήρθε το «διαζύγιο» με τον ΠΑΟΚ.

«Δεν ήταν μια αυθόρμητη απόφαση. Ζύγισα όλα τα αγωνιστικά, προσωπικά και οικογενειακά δεδομένα, όμως δεν χρειάστηκα πολύ χρόνο για να αποφασίσω. Οι άνθρωποι της Ντιναμό μου έδειξαν ξεκάθαρα ότι η ομάδα με χρειάζεται και ότι υπολογίζουν σε μένα. Παράλληλα, στις συζητήσεις που είχα με τη διοίκηση του ΠΑΟΚ συμφωνήσαμε πως θα αποχωρήσω ως ελεύθερος», είπε συγκεκριμένα.

Η παρουσία του Κεντζιόρα στον ΠΑΟΚ συνοδεύτηκε από σημαντικές επιτυχίες και σταθερή προσφορά στην αμυντική γραμμή της ομάδας. Ο Πολωνός φόρεσε τη φανέλα του Δικεφάλου για τέσσερις σεζόν, αποτελώντας βασικό στέλεχος του «ασπρόμαυρου» συνόλου.

Κατά τη διάρκεια της θητείας του κατέκτησε το πρωτάθλημα Ελλάδας, ενώ ολοκλήρωσε την παρουσία του με 141 συμμετοχές σε όλες τις διοργανώσεις, σημειώνοντας τέσσερα γκολ και μοιράζοντας τρεις ασίστ.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ