Κακλαμανάκης: «Ενθουσιασμένος για τη νέα εποχή του ΠΑΟΚ»
Τις πρώτες του δηλώσεις μετά την επιστροφή του στον ΠΑΟΚ, έκανε ο Δημήτρης Κακλαμανάκης.
Ο Έλληνας διεθνής σέντερ, μίλησε στην επίσημη σελίδα της «ασπρόμαυρης» ΚΑΕ για την τρίτη του θητεία, εξηγεί ότι γνωρίζει τι σημαίνει να αγωνίζεσαι στον ΠΑΟΚ και αναφέρθηκε στο κίνητρο της συνεργασίας με τον Αντρέα Τρινκιέρι.
Η ΚΑΕ ΠΑΟΚ ανακοίνωσε την επιστροφή του Κακλαμανάκη μετά το 2023 και ο Έλληνας σέντερ δήλωσε ενθουσιασμένος, τονίζοντας ότι από την πλευρά του θα κάνει ό,τι καλύτερο μπορεί για την επίτευξη των στόχων.
Παράλληλα, αναφέρθηκε τόσο στη δίψα και την αγάπη των οπαδών της ομάδας, όσο και στο μεγάλο κίνητρο που υπάρχει για την συνεργασία με τον Τρινκιέρι. Τέλος, στάθηκε στην νέα εποχή, τα νέα δεδομένα που υπάρχουν στον οργανισμό, αλλά και την ανυπομονησία για όσα πρόκειται να συμβούν στο μέλλον.
Αναλυτικά όσα δήλωσε ο Δημήτρης Κακλαμανάκης στην επίσημη σελίδα της ΚΑΕ ΠΑΟΚ:
«Είμαι πολύ ενθουσιασμένος που επιστρέφω στον ΠΑΟΚ και θα συμμετέχω σε ένα σπουδαίο project και από την πλευρά μου θα κάνω ότι καλύτερο μπορώ για να βοηθήσω την ομάδα να πετύχει τους στόχους της. Γνωρίζω πολύ καλά τι σημαίνει να παίζεις στον ΠΑΟΚ και να φοράς αυτή τη φανέλα. Ξέρω πολύ καλά πλέον πόσο αγαπούν την ομάδα οι φίλαθλοι του ΠΑΟΚ και πόσο υποστηρικτικοί θα είναι στην προσπάθειά μας και αυτό δημιουργεί ακόμη μεγαλύτερη ευθύνη. Είναι όμως ταυτόχρονα και ένα τεράστιο κίνητρο η συνεργασία με τον coach Τρινκιέρι, η συμμετοχή στη νέα εποχή του ΠΑΟΚ και η υλοποίηση της μεγάλης επιθυμίας που αντιλαμβάνομαι ότι υπάρχει για να γίνουν όμορφα πράγματα».
ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
- ΠΑΟΚ: Ανακοίνωσε την επιστροφή του Κακλαμανάκη
- Στα άκρα η κόντρα αξιωματικών της ΕΛ.ΑΣ με τον Μπαλάσκα: «Διέδιδε ανυπόστατους ισχυρισμούς ενώ οι έρευνες είχαν οδηγήσει στη σύλληψη»
- Stoiximan GBL: Η θέση της ΕΡΤ για τα τηλεοπτικά δικαιώματα του ελληνικού μπάσκετ
- Μεγάλος διαγωνισμός με Οπτικά Ζωγράφος - Κερδίστε καθημερινά ένα ζευγάρι premium γυαλια ηλίου