Άρης: Τελευταία ευκαιρία σήμερα για τη διατήρηση της ίδιας θέσης στα διαρκείας
Η ζήτηση στα εισιτήρια διαρκείας του Άρη είναι τεράστια, όμως τη δεδομένη χρονική στιγμή έχουν προβάδισμα οι περσινοί κάτοχοι τους. Σήμερα μάλιστα εκπνέει η πρώτη προθεσμία για όσους θέλουν να διατηρήσουν τη θέση που είχαν και στη σεζόν που ολοκληρώθηκε.
Υπενθυμίζεται πως έως τις 25/06, οι περσινοί κάτοχοι διαρκείας θα έχουν τη δυνατότητα να ανανεώσουν στη θέση που κατείχαν τη σεζόν 2025-26. Σε περίπτωση που οι περσινοί κάτοχοι διαρκείας επιθυμούν την αλλαγή θέσης, θα έχουν την δυνατότητα ανανέωσης σε καινούργια θέση και με τιμή ανανέωσης μεταξύ 26/06 και 30/06.
Από τις 11:00 της Παρασκευής (26/06) έως τις 30 του μήνα, οι περσινοί κάτοχοι μπορούν να αλλάξουν θέση ή θύρα, αλλά όχι να κρατήσουν την περσινή θέση τους, αν δεν είναι πλέον διαθέσιμη. Και από την 1η Ιουλίου στις 11:00 οι εναπομείνασες θέσεις είναι ελεύθερες για όλους, αλλά με περιορισμένο αριθμό αφού τα διαρκείας δεν μπορούν να ξεπεράσουν τις 4.000.
Στη σεζόν που έκλεισε, είχαν εξαντληθεί και τα 3.000 διαρκείας που είχαν κυκλοφορήσει, κάτι που αναμένεται να συμβεί και φέτος σε… χρόνο ρεκόρ. Φέτος, έχει ανακοινωθεί αύξηση του αριθμού των διαρκείας κατά 1.000, καθώς προβλέπονται να γίνουν οι σχετικές εργασίες στο Παλέ, που μεταξύ άλλων θα αυξήσουν και τη χωρητικότητα στο γήπεδο.
Μετά τον Μπιρτς περιμένει Λαρεντζάκη και Antetokounbros
Μετά την ανακοίνωση απόκτησης του Κεμ Μπιρτς, ο Άρης περιμένει τις αποδεσμεύσεις των Γιαννούλη Λαρεντζάκη και Κώστα Αντετοκούνμπο από τον Ολυμπιακό για να τους κάνει (πάλι) δικούς του.
Την τελευταία εβδομάδα το ενδιαφέρον των «κιτρινόμαυρων» για τον διεθνή γκαρντ έγινε πιο έντονο και έγιναν το πρώτο φαβορί για την απόκτησή του, κάτι που κατέγραψε έγκαιρα το metrosport.gr.
Το ζήτημα πλέον έχει προχωρήσει και το πιθανότερο είναι ο παίκτης να αποχωρήσει από τον Ολυμπιακό για να συνεχίσει την καριέρα του στον Άρη, αφού θέλει να έχει χρόνο και ρόλο πλέον στη νέα του ομάδα.
Διαβάστε περισσότερα εδώ.