Αποχωρεί από τον Καμπανιακό ο Σαββαΐδης: «Μεγάλο κομμάτι της ζωής μου»

Χωρίζουν οι δρόμοι του Χάρη Σαββαΐδη με τον Καμπανιακό
Αποχωρεί από τον Καμπανιακό ο Σαββαΐδης: «Μεγάλο κομμάτι της ζωής μου»

Χωρίζουν οι δρόμοι του Χάρη Σαββαΐδη με τον Καμπανιακό. Ο έμπειρος προπονητής με τοποθέτηση του στο metrosport.gr κάνει έναν απολογισμό της θητείας του στον σύλλογο της Χαλάστρας που συνοδεύτηκε με πολλές επιτυχίες αλλά και στο κλείσιμο ενός κύκλου μετά από επτά χρόνια.

Αναλυτικά: « Ύστερα από επτά γεμάτα χρόνια, έφτασε η στιγμή να κλείσει ένας πολύ σημαντικός κύκλος της ζωής μου που ονομάζεται Καμπανιακός.

Ένας κύκλος γεμάτος στιγμές, συναισθήματα, προσπάθεια, δυσκολίες, φιλίες και αμέτρητες αναμνήσεις που θα με συνοδεύουν για πάντα. Σε αυτά τα χρόνια είχα την τιμή να υπηρετήσω τον Σύλλογο του Καμπανιακού από πολλούς διαφορετικούς ρόλους: ως Ποδοσφαιριστής, Προπονητής Τμημάτων Υποδομής, Βοηθός Προπονητή της Ανδρικής Ομάδας, Προπονητής της νεοσύστατης Β’ Ομάδας, Προπονητής και Βοηθός της νεοσύστατης Κ19 αλλά και ως Υπεύθυνος Ακαδημιών. Κάθε θέση είχε τις δικές της απαιτήσεις και τις δικές της μοναδικές στιγμές, όμως όλες είχαν ως κοινό παρονομαστή τη διάθεση να εξελιχθεί ο Σύλλογος και οι ποδοσφαιριστές του.

Τα χρόνια αυτά η Ανδρική Ομάδα και η Ακαδημία πέτυχαν μικρούς και μεγάλους στόχους, αναπτύχθηκαν και κατάφεραν να ξεχωρίσουν και να διακριθούν μέσα από σκληρή δουλειά, υπομονή και συνεργασία. Τίποτα δεν ήρθε εύκολα και γι αυτό κάθε μικρή ή μεγάλη επιτυχία έχει ακόμη μεγαλύτερη αξία. Ιδιαίτερη ικανοποίηση αποτελεί το γεγονός ότι ποδοσφαιριστές προερχόμενοι από τα Τμήματα Υποδομής κατάφεραν να υπογράψουν το πρώτο επαγγελματικό τους συμβόλαιο και να ενταχθούν στο ρόστερ της Ανδρικής Ομάδας του Συλλόγου.

Άλλοι ποδοσφαιριστές μας πραγματοποίησαν γεμάτες χρονιές έχοντας πρωταγωνιστικό ρόλο σε Ομάδες Γ’ Εθνικής, ενώ άλλοι έκαναν το ακόμη μεγαλύτερο βήμα στην καριέρα τους παίρνοντας μεταγραφή σε συλλόγους της Super League, δικαιώνοντας τις προσπάθειές τους και αναδεικνύοντας το έργο που πραγματοποιείται όλα αυτά τα χρόνια στα Τμήματα Υποδομής του Συλλόγου».

Ευχαριστίες Σαββαΐδη

Ο Χάρης Σαββαΐδης ευχαριστεί ανθρώπους με τους οποίους συνεργάστηκε. Αναλυτικά: «Θέλω να ευχαριστήσω όλους τους ανθρώπους με τους οποίους συνεργάστηκα αυτά τα χρόνια. Τη Διοίκηση και ιδιαίτερα τον άνθρωπο και φίλο Θωμά Μουρμούρα για την εμπιστοσύνη και τη στήριξή του καθ' όλη τη διάρκεια της παρουσίας μου στον Σύλλογο. Ένα ξεχωριστό και μεγάλο ευχαριστώ αξίζει στους άμεσους συνεργάτες μου.

Πορευτήκαμε μαζί για αρκετό καιρό, μοιραστήκαμε αμέτρητες ώρες στα γήπεδα, στις προπονήσεις, στα ταξίδια, στις δύσκολες αποφάσεις και στις καθημερινές προκλήσεις. Το γεγονός ότι βρεθήκαμε δίπλα-δίπλα για τόσο μεγάλο χρονικό διάστημα λέει από μόνο του πολλά για την ποιότητα των ανθρώπων, τις σχέσεις εμπιστοσύνης που χτίστηκαν και το κοινό όραμα που μας ένωνε. Μέσα από αυτή τη διαδρομή δημιουργήθηκαν δεσμοί που ξεπέρασαν τα όρια της επαγγελματικής συνεργασίας και μετατράπηκαν σε πραγματικές φιλίες, τις οποίες θεωρώ από τα σημαντικότερα κέρδη αυτών των επτά χρόνων.

Ευχαριστώ επίσης όλους τους γονείς που μας εμπιστεύτηκαν τα παιδιά τους και στάθηκαν δίπλα στην προσπάθεια που καταβάλλαμε καθημερινά.

Πάνω απ’ όλα όμως, θέλω να ευχαριστήσω όλους τους ποδοσφαιριστές, μικρούς και μεγάλους, με τους οποίους μοιραστήκαμε το γήπεδο, τις προπονήσεις, τις επιτυχίες, τις απογοητεύσεις, τις στιγμές έντασης αλλά και τις στιγμές χαράς. Ο καθένας από εσάς συνέβαλε με τον δικό του ξεχωριστό τρόπο σε αυτή τη διαδρομή και αποτέλεσε μέρος της καθημερινής προσπάθειας και εξέλιξης όλων μας.

Ο Καμπανιακός δεν ήταν απλώς μια ομάδα για μένα αλλά ένα μεγάλο κομμάτι της καθημερινότητας και της ζωής μου όλα αυτά τα χρόνια. Εύχομαι ολόψυχα ο ιστορικός αυτός Σύλλογος να συνεχίσει να εξελίσσεται, να πρωταγωνιστεί και να διακρίνεται σε όλους τους τομείς».

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ